Ett nytt liv stundar

Nyårsbloggen.
 
Kommer ihåg hur jag alltid skrev årsresume.
Hur jag hoppades på det kommande året. 
Fick upp minnen på facebook idag, vilken hyllning till livet och va lycklig jag var förra året.  
Hade ingen aning om att mitt livs värsta år väntade mig. 
 
De är som är sitta med facit i hand.  
Nästa år vet jag ju vad som väntar mig, delvis.
 
Jag fortsätter genom livet, samlar på mig erfarenheter, älskar, förlorar och saknar.
Även om det inte känns så nu så vinner jag nya erfarenheter och det kommer ta mig någonstans. 
 
Adjö 2016, allt som gjort mig illa, sårat mig, händelser, sjukdomar, jag begraver mina känslor med det. 
 
Det jag kommer bära med mig in i 2017 är bebis, minnena av min älskade och saknade Nemo, hur lyckat min systers bröllop blev och hur glad jag är över deras kärlek och hur fina vänner jag har runt omkring mig. 
 
Jag går in hoppfull i året med en förhoppningsvis förbättrad hälsa, ett nytt hem och en lyckad förlossning.
 
Så mycket kärlek och värme som jag har att ge.
Så mycket tacksamhet som jag känner för min omgivning som finns för mig. 
 
Ha en fantastisk nyårsafton.
Jag kommer fira den på bästa tänkbara sätt.
Ett sätt som jag aldrig hade kunnat föreställa mig förra året. 
Mitt sista nyår innan jag är mamma till mitt sista andetag. En titel jag längtat efter!
 
Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0