[ Dagen före sliparedan ]

Kaffet i handen och snart ut på morgonpromenad med Ida i ramnaparken.

Befinner mig i Borås. Ska klippa familjen och umgås med Ella som har långledigt från skolan och flugit ner från Haparanda.
Imorgon är dagen jag väntat på i nästan tre år. Från första gången inflammationen dök upp och spred sig ner i skuldran och klämde åt nerven som gjort att jag inte haft 100% känsel i min underarm sedan dess. Imorgon är det dax för operation.

Det ligger delade känslor över den men absolut ingen rädsla över själva ingreppet. Mitt jobb börjar efteråt.
smärtan som kommer vara någon annan än den jag känt nu är nästan något jag att fram emot för jag vet att den måste jag igenom för att den ska bli bra sen.
Det kommer gå fint.

Tänk på mig imorgon 07.00 och önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0