[ Hållet fortfarande tummarna ]

I onsdags opererades min lilla kille för din tumör. Hurvida det är en godartad eller en elakartad kan jag inte uttala mig om för vi väntar fortfarande på provsvar och kommer göra det ett bra tag till.

Det är otroligt jobbigt nu efter operation. Han har ett är längst med magen/bogen som jag uppskattar mellan 10-15 cm. Det kritiska är även om operationen gick bra inte över ännu. Nemo måste hållas i maximal stillhet. Får inte hoppa, springa, gå på promenader eller ens gå upp i möblerna. Han får kort och gott inte vara hund. Smärtstillande två gånger om dagen känns då elakt. 12 timmar emellan varje tablett, stackarn.

Jag tampas med oro och dåligt samvete men vill bara att han ska bli bra. Tack och lov för mamma som är här och vakar.
Kan tänka mig att han kommer behöva dräneras. Vilket blir ett besök till. Vi får se i eftermiddag. Jag åker hellre en gång för mycket.

Djurägare! Tänk på försäkring! Denna månaden hade jag varit över 40.000 fattigare om jag inte hade haft någon.

Håll tummarna för min San♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0