[ Vi snackar birthday .. ]

Kvälls folks!
 
Ligger nerbäddad och ska strax sluta mina blå.
Imorgon bitti vankas det träning så måste vara pigg!
Caseinpudding, calsius, aminosyror, en shake dietfuel och en bar från bodyscience ligger nerpackat.
Där klarar jag mig hela dagen utöver maten då såklart.
 
Igår var det födelsedag.
Har slått över till ''mot 30 åldern''.
Det känns bra, känns som vilken ålder som helst, 26...
Blev hur som helst firad på bästa tänkbara sätt.
Frukost på sängen, tårta o sång, middag på kvällen, sen en herrans massa sms, samtal, gratulationer och kramar.
Tack alla!
 
Vill också återberätta alla roliga komplimanger jag fått denna veckan gällande utseende.
Verkligen varit en feelgoodvecka.
Folk har påpekat min figur, mina tänder, min röv, mitt hår, min solbränna, min stil och mitt leende.
Detta värmer:)
 
Nu är det dax att sova, imorgon ska jag spä på träningsvärken ytterligare, dessutom grilla mig lite ;)
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0