[ Vad är det för år? ]

Har seriösa problem med att ställa om mig.
Dels från sömnen och 6 timmars skillnad. Vaknar hiskeligt tidigt, men hoppas på att detta ska komma ikapp sig inom de närmsta dagarna.
Sen har vi problemet med att det är ett nytt år, det är alltid jobbigt när man ska fylla i papper osv.
 
Gårdagen var underbar! Och det känns verkligen så himla skönt att vara hemma igen!
Fredagen var jag på gymmet, OM jag saknat det.
Körde intervaller på bandet, dödade biceps och brösten, magen fick sig en rejäl törn också.
Gott jobbat.
 
Igår morse vaknade jag 05, sen var det kört.
Dagen fortsatte i energins tecken. Drog ut på stan för att agera personal shopper till Therse inför uppstarten på hennes nya jobb. Sprang in på Åhléns och hittade två blusar och en asymetrisk vårjacka/kavaj till MIG.
Vidare in på Zara där jag sprang på ett par underbara vaxade marinblå jeans som var på rea, som dessutom satt som en smäck =)
Kan inte våren bara komma nu så man kan få strutta omkring i vårkläder och ballerinaskor och converse?
Har laddat med ett lager solbrillor och kan inte längta mer efter uterserveringar och värme=)
Hur som, shoppingen till T gick sådär, och de var inte alls jag som skulle handla.. Men jag kunde inte hålla mig.
 
Vi svängde förbi salongen och chockade alla med mitt pepparkaksbruna ansikte och de ska bli underbart att jobba imorgon:)
Efter det käkade vi lunch på O¨Learys och sen inhandlade jag en bukett blommor till Ellis som jag bestämt mig för att åka till Borås för att överraska.
Väl i borås dök jag upp vid dörren med tårta och blommor och vi firade hennes födelsedag,mammas och min :)
Myste hela familjen.
På kvällen vart de middag på Babbel, som vanligt honungsgratinerad getost med pinjenötter, jätteoliver och sangria. OM jag var nöjd.
 
Kom nyss in med Nemo från en promenad i skogen. KALLT och saknar värmen i thailand.
Men imorgon är det måndag, jag ska jobba, jag börjar med kosten och träningen och jag har lovat att sitta hårmodell.
 
Full fart! Nu en dusch, göra mig iordning och sen hoppa på bussen hem till Göteborg.
Puss! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0