[ Mat & träning 22/1 ]

Vaknade på tok för tidigt imorse, första gången runt fem och höll fullständigt på att explodera av kissnödighet.
Vet inte va det är med dessa två dagarna måste jag drivit flera kilo vätska ur kroppen, för jösses!
 
Vid sju gick jag upp, gjorde en kopp grönt te, en smoothie på kvarg,proteinpulver o hallon. Ett kokt ägg till de.
Packade träningsväskan med celsius, aminosyror och en bar, lunchlådorna står redan och väntar på mig på jobbet:)
Var på gymmet strax efter kl nio och började uppvärmning på crosstrainer med 15 minuter.
 
Rygg:
Latsdrag
Sittande rodd
korsrygg med 10 kg+
 
Triceps:
pulldown rak stång
pulldown snöre
fria vikter
 
Mage + 5 kg
situps, raka, sneda, sidolyft
plankan
 
stretch
 
Maten:
Frukosten har ni redan läst om.
celsuis innan gymmet
BCAA under träningen
En bodyscience proteinbar efter träningen
lunch, en kopp grönt te, kycklingfilé, kokta grönsaker och fetaost
Mellis ägg och en shake
mellis keso med nötter
lunch 2 kyckling, sallad
en kopp kaffe
hemma; en kompott på kvarg o hallon, grönt te
 
Träningspass nr två, en shake BCAA
En bodyscience bar efter
 
Hemma; knäckemacka med kalkon o te
2 aftereight
 
De var allt för idag, känns som en jävla massa.
Har galen träningsvärk i benen efter gårdagens pass.
Imorgon blir de bara ett pass på morgonen, har dock inte bestämt mig för va de blir ännu.
 
Gjorde en galet bra beställning från MM sports imorse, nya välbehövliga handskar, ja börjar bli en tjej med valkar i händerna, sådär skoj ;( ett flak jacked fuel, ett flak blandade celsius, bars o CLA tabletter.
Beställde även igår en ny träningsväska så jag får plats med allt jag kånkar omkring på jämnt.
Köpte även ett par nya träningsbyxor, ett vitt linne från nike och ett annat från soc.
 
Satsa och kör!
Nu ska jag dricka vatten o samla sömn, Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0