[ Mat & träning 21/1 ]

 
Frukost: smoothie gjord på kvarg&hallon + 1 ägg
Innan träning: Celsius
Under träning: BCAA
Efter träning: Bodyscience bar
Lunch: Kycklingfilé, kokta mixade grönsaker, 1/2 avocado
Mellis: Banan, vattenBCAA, grönt te
Lunch nr 2:Kycklingfilé, grönsallad,fetaost, keso
Innan träning: 1 ägg, en näve nötter
Under träning: BCAA
Efter träning: 15 gr caseinpudding, 1/3 skivad banan + valnötter
En kopp kaffe, isvatten
 
Dagen träning:
PASS 1
 
Ben:
Benpress
Benspark
Raka marklyft
Lårcurl
Insida/utsida lår
Vadpress
 
Axlar:
sidolyft
Axelpress
Frivändningar med skivstång
 
PASS 2
Cardio
1,5 mil tung cykling
 
Summering:
Dagen har rullat på bra i bra energi, FRUSEN men hyffsat pigg.
 
Nu ska jag samla sömn, godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Hej!
Jag har följt din blogg ett tag, och jag är mäkta imponerad av dig.
Har själv gjort en gastric bypass 3 Dec som var nu.
Jag undrar när du kom igång med träningen ordentligt?
Jag själv kommer inte igång riktigt.
Jobbar 10 timmar om dagen och vet inte när jag ska hinna.
Kämpa på! :)

/M

Svar: Hej! Va kul att du följer och är imponerad. Försöker uppdatera så mycket som möjligt, men inte alltid man har tid eller ork.
Vill du ha tips eller råd så är du välkommen att maila mig på : [email protected]

Marlene
Marléne

2013-01-21 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0