[ Förberedelser ]

Igår 19 januari var alkoholens sista dag, på ett tag i alla fall.
Känns så otroligt skönt att gå in i en period med självdiciplin, timmar på gymmet och förbättrad kost och hälsa! Ser så fram emot det!

Imorgon bitti får jag sova lite längre, jag börjar jobba klockan tolv, men ska köra ett riktigt kickstartarpass på gymmet. Ben/ axlar och mage står på mitt schema.

Har precis spelat bingolotto här i min ensamhet, vann inte ett endaste litet korvöre. Men hänger inte läpp för det.
Nu ska jag dra på lite skön musik, ställa mig och börja laga veckans mat och förberedelser inför gym.

En dusch, nagelfix och träningsschema ska skrivas!
Tack och lov att jag fick mig en långprommis i kylan förut.

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0