[ Bättre än julafton :) ]

God kväll!
Sitter nedkrupen i soffan efter en iskall lååångpromenad.
Efter jobbet idag hoppade jag på bussen för att hoppa av vid posten och hämta ut mitt paket från MMsports. Hemma sen med kramp i underarmarna håvade jag upp ett flak celsius, ett flak jacked fuel, CLA tabletter, nya handskar o 25 goda proteinbars! :)

Innan idag hämtade jag ut ett paket på stadium också, en ny stor träningsväska, äntligen bär jag omkring på hela mitt liv i EN väska.

Det går bra nu :)
En dusch på detta, aminosyrorna i kroppen och samla sömn för återhämtning.

Jag har även tagit ett beslut, de ska jag berätta om sen.
OCH jag har ett nytt mål.

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0