[ Taggar ]

 
Goooood morning guys! :)
Vart uppe sen tidigt, men de gör ingenting.
Har varit duktig, betalat räkningar, druckit kaffe och plockat.
Det är redan torsdag, diskuterade tiden igår. Känns som veckan gått snabbt fast ändå inte.
 
Blev upphämtad på jobbet igår för lite utomhusmys, satt vid operan, tittade på folk, njöt av vädret och bara var. Helt otroligt skönt väder, önskar det kunde vara så varje dag.
Hem, gjorde kaffe, satt ute lite till och avslutade med en film :)
 
Kommanade helg blir lugn. Jobbar lördag - lönelördag = fullt ös på jobbet.
Men de är så kul! Älskar mitt jobb, och jag har utan tvekan världens bästa kollegor!
 
Nu ska jag svida om och ge mig ut på en liten prommenix, ikväll är det bodycombat - på tiden att jag tar mitt dökött till gymmet!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0