[ Levererar resultat - 8 månader ]

Det har nu gått 8 månader sedan min första mätning.
Tiden har fullständigt sprungit förbi, och lördagen gick i många tankar.
Det började med att jag drog på mig en gammal skjorta från ''förr''.
Kommer så väl ihåg när jag köpte den, den stretade över brösten och efter några gångers användning så började den spricka i sömmarna på armarna för att den var egentligen för trång.
Jag stannade upp i lördags och tog mig en ordentlig titt i spegeln...
Jag borde köpt tältpinnar tillsammans med skjortan, för det behövs nu.
Samma person, samma skjorta men med ett helt annat utseende.
 
Ingenting har varit lätt, jag säger inte att jag inte har kämpat, svettats eller haft ont.
Det har varit en hård resa, men med enormt bra stöd från mina nära, extra stort tack till Freddy, Torsken, Ella, Carro & Ida. Ni är och har varit fantastiska! Puschat, gett mig inspiration, stått ut med mig. Älskar er allihop! :)
 
Nu till resultatet..
 
Bröst - 22cm
Midja - 22 cm
Mage - 33 cm
Överarm - 11 cm
Lår - 15 cm
Vad - 6 cm
Hals - 6 cm
 
Totalt tappad vikt; - 46 kg
 
 
Mitt mål och riktlinje är fortsatt sund träning sålänge det är roligt, vara eftertänkssam och upprätthålla en sund livstil. Se resultat i form av omvandling från fett till muskler, forma kroppen, stärka den för att kunna forsätta mitt yrke på bästa och längsta sätt. Prova på nya utmaningar. Misslyckas & lyckas för att lära känna min kropp bättre. Leva ett längre och friskare liv.
 
Och självklart, kunna shoppa vart jag vill obehindrat utan att kräla genomsvett på golvet i ett provrum ;)
 

Kommentarer
Postat av: Torsken

Du är bäst Mörtis!! Make till kämparglöd och du inspirerar mig och väldigt många därtill!
Love you!! <3

2012-07-17 @ 08:20:39
Postat av: mk

duktig tjej!!

2012-07-18 @ 11:48:58
URL: http://hearthewayshetalks.devote.se
Postat av: Ida

WOW!!! Helt galet!!! 46 hela KG!!! Asgrymt bra kämpat!! Jag är jättestolt över dig! PUSS

2012-07-18 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0