[ Känner för ]

Hej godingar!
Är hemma för första gången på länge känns det som.
Helt underbart faktiskt, tyst, lugnt och bara vara. Jag är en sällskapssjuk person, men ibland är det faktiskt helt underbart att bara få vara precis som nu.

Igår var jag ledig, bestämde mig tidigt att ta bussen till Borås.
Sagt och gjort. Möttes av min fina syster, vi gick på stan, skvallrade och gjorde det man gör bäst i Borås. Shoppar på rea.

På eftermiddagen kom Torsken förbi på en kaffe. Vi lämnade av henne i förorten och begav oss hem till vår kära farmor.
Där utklassade jag dom i kortspel och brädspel. Fikade och bara myste. Strax efter niotiden så åkte vi hemmåt, drog på en film och myste ner oss i soffan.
Behövde verkligen en dag med min syster, blir alltför sällan.

Nu är det jobb och träning som gäller i veckan. Har inte äntrat gymmet på hör och häpna EN VECKA!
Så 1.5 kg vätska i kroppen som ska ut. Blir promenad på skatås ikväll :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0