[ 10 augusti - nedräkningen har börjat! ]

En helg i lycka och lyx, behöver jag säga att jag längtar?
 
 
Helgen har varit super! Om än lite för kort. Men snart är det lite ledigt igen, närmare bestämt på torsdag.
Fredagen var väldigt trevlig, då jag jobbade röven av mig och hade helt galet roliga kunder, bla ida.
Vi färgade och klippte och gjorde fint. Efter jobbet begav vi oss till slottskogen för att möta upp jonas och greven. Vi satt i solen, tog en cider och bara njöt. Vandrade sedan vidare till tavernan för en bit grekisk mat. Smakade fan o kanel så vi drack öl istället:)
Gick ner till bishop på järntorget, hade roliga diskussioner och när dom andra ville gå på fest så slängde jag in handduken och gick för att ta bussen. Fick dessutom ett perfekt avslut på kvällen :)
 
Lördagen var galen på jobbet! Men vi hade väldigt roligt som vanligt.
När jag och kajsa skulle gå från salongen så öppnade himlen sig totalt och de var som att duscha med kläderna.
Trots kajsas tappra och söta försök till att köpa oss varsitt rosa paraply på BR. haha
Tanken med lördagen var bio, men det fick bli hemmakväll istället, vilket inte gjorde någonting alls.
Popcorn och jordgubbar och 80talsmusik :)
 
Söndagen har varit underbar, bra början, fint väder, en sväng i nordstan. Fyndade en vit kjol, träffade amanda, åkte hem. började tvätta. var och tränade, ringde och fixade inför min minisemester. Bokade tåg, hotell. vek tvätt, gjorde matlådor, pratade i telefon. Haft mys här hemma:) Det gäller att sysselsätta sig.
 
Imorgon är det måndag, vilket innebär, jobb & träning till sent. Får sällskap imorgon - skoj :)
Nu blir det sängen. Godnatt
 
 
p.s har beställt en helt galen grej idag, ska se om jag vågar visa när de kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska ta den, den passar dig perfekt!!

2012-07-30 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0