[ wake up song ]

I en veckas tid har jag vaknat upp på morgonen och haft en ny låt på hjärnan.
Det har varit väldigt mycket svensk random musik i form av björn rosenström (!?) osv.
Men idag blev jag positivt överraskad av låten som etsat sig fast i hjärnan.



Denna låten förknippar jag med mycket roliga saker...

Oavsett.
Morgonen var bra. Vaknade upp och har sovit bra. Var glad när jag vaknade och hade drömt något bra.
Men när jag började gå igenom drömmen i huvudet så var den borta, kommer inte längre ihåg vad det var om, men antar att den var bra. Ni som är över 25, är det här med plötslig glömska ett bestående problem?

Runt tio så gjorde torsken inbrott. Tanken var att jag skulle överasskat med scones ( tänkte plocka fram husmor i mig igen ) men de fanns inte utrustning till scones.. ILLA. Måste verkligen handla. Fokusfiske måntro?
Började lite smått med att skära ett finfint snitt i mitt finger...
Sen fokuserade jag på att klippa henne och fick till en finfin page.
Sen börjades med färg... sling delux.. Vi ska börja göra henne ljusare igen.
Såhär ser de ut i salongsbunkern en förtidig morgon ( varning för starka bilder! )

 Ser fullständigt förjävliga ut men de bjuder jag på. ( torsken har jag inte frågat om lov får men du får skylla dig själv när du mmsar sånahär hemskebilder ) .

Vi sitter o babblar skit o jag glömmer fullständigt bort att hon har superblekning i huvudet så när hon frågar: '' hur länge ska jag sitta med det här?'' och lyfter på mössan så brister jag ut i gapskratt.
Ledsagar den sjuke o den sjuke in i badrummet för lite badkarshäng.
Slutet gott allting gott.

Nu har jag börjat min fredagsritual och håller på och tvättar.
Det har blivit lite av min tradition och stå där i tvättstugan och sjunga på fredagsmys låten.
Fan va sorligt.
Kvällen är ett frågetecken. Får se vad som dyker upp.

Imorgon far jag nog över till ön igen... Trivs rätt bra där :)
Vi säger så då..... hadebrahej!


Föressten, de var en vecka sedan jag dejtade min cykel... Tror kanske jag ska försöka mig på en tur idag. 2.5 mil? Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0