[ Vet inte vad jag ska tro? ]

Nu får ni tro precis vad ni vill, och jag är inte knäppare än vanligt :)
När jag kommer upp nu på morgonen hoppar hjärtat nästan ur halsgropen på mig av vad jag ser..

Hade oerhört svårt att somna igårkväll, kom liksom inte till ro och det var en massa ljud som hördes ifrån hallen men jag var alldeles för trött och seg för att orka gå upp och titta. Efter en stund somnade jag såklart..

Jag har för vana att när jag kommer hem så ställer jag upp skorna i skostället. Det gör jag alltid. Men nu på morgonen när jag går upp så står dom heeeeelt annorlunda.
För de första står dom precis på mattan innanför dörren, på ett sätt som jag inte skulle ta av mig dom på.

Detta är för mig lite konstigt för jag vet att jag ställde upp skorna igår när jag kom hem, vet inte riktigt vad jag ska tro... Vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Ida

Ser ju ut som "den" ville ta dina kängor och dra!! Tur du låst dörren ;O)

2012-02-11 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0