[ update ]

I brist på annat.

Mamma kollar på lyxfällan och jag är hungrig. Blir lite kvällmat strax.
Idag gjorde jag en fenomenalt god broccolipaj, matpaj kan vara bland de godaste man kan äta.

Blev en långprommis till idag. Det blev en timme i en massa minusgrader och jag o mamma fick för oss att vi skulle köpa piggelin, för det blir man alltid frisk av! Så vi kommer ut med ett paket isglass och tyckte att det var jättepositivt för den smälter ju inte!

Har precis kollat på owen wilsons nya film - midnight in paris. Lite söt var den, men ganska konstig.
Klart värt tiden även om jag inte skulle se den igen.

Jag kan även meddela att jag är på bättringsvägen, imorgon blir det cykling! ;)
2.5 mil ska trampas.
Och till dig gäddan, du som faktiskt tvivlade på att jag skulle använda den där cykeln, den har gått varm här!!

Men nu, kurera bort febern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0