[ Typisk Tisdag ]



Startade dagen med 10 minuter självömkan och begravde mig i melissa horn. Sen var de något ljushuve som skickade denna till mig och då blev jag genast på bättre humör. Bitter, men bättre!

Är äckeltrött på läget just nu, att allt krånglar och är som det är. Vägrar skylla på otur och hävdar att det kommer något bra ur allt, men endast för att ge ett bättre sken av hur det verkligen är.

Igår va en allmänt kass dag.
Ni läste ju säkert om början. Strax efter de traskade jag omkring här i underkläder för jag höll på och letade kläder, då kommer en hel dagisklass förbi och pekar in på mig - varav jag inte kan annat än vinka. Undra va dom sa till sina föräldrar när dom kom hem? Jag är definitivt inte skapt på att bo i markplan.
Blev 70 minuter powerwalk med skön musik, höll på att frysa häcken av mig.
Gick hem, gjorde en galet god kycklingsallad, sökte ett jobb i norge och blev sen upphämtad av torsken.
Vi åkte en sväng till allum, en sväng som blev 3.5 timme. Gick omkring, sympatishoppade, fräste och var allmänt bittra. Handlade på maxi och åkte hem. Strax efter halv tio hade vi båda gått och lagt oss.

Vaknade idag, sovit sjukligt länge, drömt konstigt som vanligt.
Irriterar mig på allt och alla och är riktigt riktigt BF. Skulle behöva ett boxpass eller något.
Fått mail från ticnet, black sabbath i sthlm ställer ju in hela turnén och ersätts med ozzy & friends. Vilket inte var vad jag ville se, mailade om det och de visar sig att man får pengarna tillbaka, vilket faktiskt var positivt. Kors i taket!

Hade fått mail av min arbetsförmedlare. Hon har gett mig förslag på en praktikplats, administrativt här i området. Vilket känns lite skoj. Bara massa unga i företaget och om jag lägger manken till kan det leda till jobb. Vilket är jävligt bra. Dels för att det ger en chans att träffa lite nytt folk, sen lite mer erfarenhet och jag slipper tänka på att behöva belasta axeln + att det är gångavstånd. Jag mailade och sa att jag var helt klart intresserad.

Blev en sjuhelvetes massa text.
Njut av låten, den går om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0