[ T.o.R ]

Hemma igen efter ett par dagar i Borås.
Gårdagen var gaaaaaaaaaaalen!
Började som en trevlig kväll hemma hos ullis o johan o rasmus med lite vin o melodifestival (som vi inte ens såg). Rätt va de var hade vi pratat bort flera timmar efter nästan 3 flaskor vin...


Efter detta så var ullis ett lättöveratalat objekt att lura ut på stan. I hoppet på om att Borås faktiskt kan vara roligt o trevligt att gå ut på ibland.
Det tog fart och hon bytte hemmakvällutstyrsel mot partymode..
 Vinet gjorde sitt!


Som sagt, vinet gjorde verkligen sitt.
Askasst hår, helt högglansig i ögonen o iväntanpå ...

Här tar tack o lov bilderna slut.
Även om jag önskat att jag fotat transan som tyckte jag var bitchig. Eller våra danskompisar. Eller oerhört snygga dansmoves på scen. Eller varför inte min gamla högstadieväns min när hon fick syn på mig under sista balladen på dansgolvet. När dansade man tryckare sist ens?

Summan av kardemumman= heltwistad kväll, men asrolig. Lätt värt betongkepsen idag.

Min kväll har avslutats i perfekt söndagsanda med min trogne bingovän, kontoret,timeout o bigbrother.
Bättre blir de inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0