[ The weeknd ]

Sedan i fredags har jag befunnit mig i min gamla hemstad Borås.
Har haft en oerhört stillsam helg, vilket tydligen har varit välbehövligt.
Måste säga att det är skönt att bara få vara, och umgås med släkt och vänner.

Har spenderat massa tid med min bäbis, vart ute o gått, legat o sovit och gossat som tusan.
Njutit på balkongen när solen stått på och termometern har pekat på över 30 grader!



Igår var jag på långmorgonprommis med grisen, sen mötte jag upp carro, daniel, alvin & molly på knalleland.
Dom käkade lunch på mcdonalds o ja surplade kaffe :) Tanken var korvgrillning men det blåste alldeles för mycket så vi får ta de närmare våren. Molly var oavsett på strålande humör och alvin busade på mcdonalds.


Hemma igen så käkade vi middag, efter de hade pappa letat fram gamla band med inspelningar från 70 talet som han plågade oss med. Sjukt cool bandare, tänk va tekniken gått framåt...


På eftermiddagen så tog jag och pappa en tur till farmor. Drack en massa kaffe och pratade skit.
Sjuka tix o tvångstankar dom har.. och vi konstaterade att farmor tappade pappa hårt när han va liten..

Första gången på evigheter som farmor inte påpekat att jag har en ''hemsk'' hårfärg..

Kvällen som tänkt spenderats med en gammal klasskompis rann totalt ut i sanden. Robin och alexandra kom förbi, jag hoppade i mysisarna och tittade på sista melodifestivalen i brist på annat..
Efter de blev de en film med mami, en kvällsprommis med nemo och sen nattinatt.

Goaste hunden i världen :)

I morse vaknade jag upp med samma värk som gårdagen. Fyfan ..
Men hur som var de strålande väder.
Jag hade en jävla massa energi o började fundera över dagen.
De var tal om lite allt möjligt men det blev inget riktigt av den.
Jag och pappa åkte och handlade, blev uppraggad vid mjukosten på icamaxi och åkte sedan hem för att laga mat..


Söndagslunchen var fläskfilégryta och ris, och godaste salladen på länge. Bra söndagslunch.

Pappa snart 54 jordsnurr som leker med maten fortfarande......

Har som sagt levt pensionärsliv i helgen för efter maten så skulle jag sova middag. Vilket resulterade i över två timmar. Blev väckt av telefonen och johanna som ställde upp på en fika.
Pratade bort en tid på viskan och hade som vanligt väldigt trevligt!

Kvällen har spenderats med prommis, och film med mammi.
Vi kollade på war horse och jag grät som ett barn. Oerhört mycket tårar på sista tiden. hahaha, känsligare än vanligt tydligen.


Summan av kardemumman.
En grymt skön slapparhelg med trevligheter och bra snack.
Ingen bakfylleångest och visakortet någorlunda avkylt.
Bra jobbat Marlene!

Dock sämre på pensionärsfronten ikväll då jag svikit min bingokompis och missat månadsfinalen av bingolotto.
Oerhört dåligt av mig!
Nu blir de en sista kvällsprommis med Nemo sen hopp i säng.
Imorgon ska jag få träffa min Linda som ÄNTLIGEN har kommit hem :))))

Nattinatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0