[ Sug in våren ]



Fantastiska morgon!
Vakna och se solen lysa in genom persiennerna efter gårdagens höstrusk var helt underbart!
Från höst till vår över en natt! Kan man annat än bli glad?
Inte ens tvätten 08.00 imorse var jobbigt!
Har fått i mig en fantastiskt god frukost, snart dax för mellis, upp till tvätten igen och när det är klar väntar en låååång promenad i solen! Blir slottskogen,linné,vasa,olskroken och hem :)

Fick ett mail här på morgonen av min handledare. Möte imorgon 10.00. Hoppas hon har positiv info till mig!
Satt och tänkte på mina solglasögon som ligger i Borås, oj vad jag skulle vilja ha dom idag!

Känner inte ens av cyklingen från igår, så kanske att det blir att ge sig upp på cykeln ikväll igen! Vi får se hur mör jag är efter promenaden.
Skulle behöva ner i källarn o se om jag kan fiska upp en vårjacka. Börjar bli dax nu. 

Ha en fantastisk solig underbar torsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0