[ Självinsikt ]

  V.S
Hur ser du på dig själv?
Hittade dessa två bilderna och jag tycker dom är sorgliga.

Det har nu gått 9 veckor sedan jag hoppade upp på vågen.
På dom här 9 veckorna har de hänt skrämmade mycket och det har minst sagt varit omtumlade såväl psykiskt som fysiskt. Det sistnämnda har dock blivit betydligt lättare, 32,5 kilo lättare faktiskt.
Det gick upp för mig idag när jag såg bilderna att så som jag ser mig nu och + 32 kilo, såg jag mig aldrig då.
Vilket är jävligt tragiskt, men också jävligt sant.
Men det absolut bästa är att jag är fortfarande precis samma människa, fast med mer energi och betydligt bättre självinsikt och vanor, för att inte prata om kondition!

En riktig tankeställare faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Torsken

"när någon säger att du har förändrats kan det betyda att du bara har slutat leva ditt liv som dem vill" -okänd

Tycker den är bra! Visst förändras man av olika insikter i livet. Vissa är till det bättre o andra är man blinda för. Huvudsaken är att man själv mår bra i alla förändringar. <3

love you Mörtis! Du är en kämpe utan dess like

2012-02-07 @ 13:29:11
Postat av: Ida

När det går i raketfart som i ditt fall så hinner inte hjärnan med. Man står där i butiken och har på tok för stora stl. med sig in i provrummet :/ Mkt knepig känsla minns jag när jag gick ner mkt vikt på kort tid.

För många blir man ett "hot" vid stor viktnedgång. Många kommentarer som -Nu får du snart sluta gå ner... Trots att man fortfarande har 20 kg. övervikt. Många har ont av att se andra lyckas. Eftersom dom själva inte har så stark karaktär.

Keep on going, du är bäst =) Kramis

2012-02-07 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0