[ Repris, skitsnack & kafferep ]

Nej!
Idag har de blivit en promenad.
Delvis för att bli av med en gnutta av ilskan jag samlade i ett utbrott till min fd läkare som jag hade telefontid med imorse. Hon fick sig en avhyvling. Hjälpte det? Nej. Hade de hjälpt om jag undvikt den? Nej.
Kändes bättre i själen och få va lite arg på henne.
Ingenting kan minsann gå smidigt numera.
Blir att börja om med axelfrågan IGEN = Väldigt dålig repris.

Målet var hisingen idag.
Dit kom jag..
Blev mottagen med gallskrik så fort lilla damen fick syn på mig.
Inte nog med att hon skrek så va de en annan unge som grät när den såg mig idag.
Vad är det med barn nu förtiden? Så hemsk ser jag väl ändå inte ut?

En kaffe, lite lunch o massor av skitsnack senare så begav jag mig hemmåt.
Då händer det jag fasat för sen min op.
Blir så jävla dålig och ska sitta hela vägen hem. Trodde seriöst jag skulle dö.
Verkligen ingen bra dag idag.

Snart dax att göra slut på den.
Imorgon är det fredag, jag har en frukostdate med Torsken och resten av dagen är ett frågetecken.
Ingen alkohol i helgen, men någon form av aktivitet vill man ju hitta på.
Vi får se......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0