[ REKORD! ]

Har inte cyklat på ett bra tag pga förkyldning och en släng av latmask.
Men ikväll hoppade jag upp på cykeln och slog rekord!
Var uppe och nosade på en hastighet av 54 !


Behöver jag ens säga att jag höll på att smälta bort?
Fan va fort man tappar kondis, men nu jävlar ska den tillbaka!


 
Belönade mig själv med en dusch, två knäckemackar med kalkon och avokado & bubbelvatten.


Nu blir det chillidill med big bang theory, halv åtta hos mig och playkanalerna tills det är dax för sängen! Imorgon blir det upp i tid och kriga i tvättstugan, hoppa på cykeln, promenad och iväg på möte. Håll tummar!
Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Ida

GRYMT BRA KÄMPAT!!!! You go girl!

2012-02-22 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0