[ Put on a happy smile ]

Alla dagar är inte bra dagar.
Jag somnade igårkväll som tur var, men efter fyra timmar vaknade jag och var pigg.
Somnade efter många om och men om igen och lyckades sova till halv tio.
Ont i halsen, feber och värk i kroppen är vad dagen haft att erbjuda.
Lyssnat på Alicia Keys - Doesn't mean anything om och om igen.
Velat träna, men hållt mig ifrån..
Druckit galet mycket kaffe.
Haft mamma,ella o nemo här.
Skjutsat Ella till stationen.
Handlat, matat mamma, varit ute med nemo.
Pratat, slappat, sett på nya biofilmen med George Clooney - bitter film om otrohet och död.

Ajustde.. Dom ringde idag, från intervjun jag var på.
Jobbet gick till en annan.
Kan inte hjälpa att man blir lite bitter en dag som denna,
men då är de bara att klistra på ett smile och gå vidare...


Kommentarer
Postat av: mimmi

guud vad du krymer!!

2012-02-05 @ 21:32:26
URL: http://hearthewayshetalks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0