[ Pärlsocker & läkarbesök ]

Vaknade av klockan idag. Ringde läkarn och fick en akuttid.
Snoozade en timme till. Åt frukost och gjorde mig redo för att ge mig ut i regnet.
Fullkomligt vidrigt höstväder! Och att jag förtränger hur mycket det faktiskt kan blåsa här i Göteborg..
Oavsett.
Kom till läkarstationen, hade underhållning i väntrummet och kom till sist in till en tant som skulle föreställa min läkare. Hon såg fullständigt vettskrämt ut när hon såg mig.
Oavsett så gjorde hon precis som jag ville utan att tjata emot. Så nu får jag mitt intyg, och en ny läkartid om tre veckor, så förhoppningsvis går det fort till operation igen..

Har lagat husmanskost idag.
kokt potatis, köttbullar, brunsås och lingon + sallad.
sjukligt underskattat.
Mellis gjorde jag en fruktsallad. även det underskattat.

Ajustde! Bokat fiskspa idag med. Kommer bli sjukt kul. Lite äckligt är det ändå.
Kul med nya upplevelser:)

Haft svårt att komma ifrån soffan sen. Tröttheten från en natt med lite sömn flög över mig.
Men tanken är en timma på cykeln och ett bad.
Vi satsar på det, kan inte ligga här hela kvällen..



Hadebrahej!


Kommentarer
Postat av: mammuten

Min fina tjej jag älskar dej:)

2012-02-23 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0