[ Monday mornin' ]

Har åkt in o ut ur sömnen sen klockan kvart över sju imorse.
Har drömt ofantligt mycket, och konstigt.
Vaknar och bestämmer mig iaf för att gå upp. klockan är ändå 10.10.
10,10 jämnt klockslag, tänkte oavkortat på dig Ella.

Gick upp, satte på kaffe, kokade ägg och ät en knäckemacka på stående fot.
Kaffet klart, hällde upp, tog ut mjölken hällde i den, givetvis för gammal...
Bara o börja om - typiskt måndag tänkte jag.

Strålande sol idag. En promenad kanske vore på sin plats? skatås lockar.
Saknar min gris. Han borde varit här.
Vi badade i lördags och så mjuk o go han blev :)

På tal om bad, ska vi boka in den där spadagen snart?
Lite bubbelbad, bastu och sådär?Längtar efter sånt!
Bara en varm bassäng nu hade gjort mig glad!

Vet inte vad det är med mig, vet att de är en miljon grejer som jag borde göra, ta tag i och bara få ur världen.
MEN jag kan liksom inte motivera mig till det, vilket gör mig asförbannad.

Har iaf startat måndagen med cannibal corpse, då kan ju iaf grannarna få en värre start än vad jag fick ;)
Gymmet ikväll som alla andra kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0