[ Friday, im in love ]

God kväll mina vänner.
Fredagsmyset är i full gång! Tända ljus, käkat och knaprar salta pinnar och dricker funlight!

Morgonen började så himla bra! Var upp i tid, gjorde frukost och placerade mig på golvet för att göra mig respektabel. Lite roliga samtal på morgonen. Sen var det dax för möte.
Kl 10 träffade jag min fantastiskt gulliga handledare som är en riktig klippa!
Vi fyllde i papper och nu väntar jag på ett telefonsamtal som kan ta mig ett steg i rätt riktning! Förmodligen kommer det i början av nästa vecka.

Efter mötet prommenerade jag in till stan, mötte uppe Peter som var gladare än gladast. Tog en fika och tjatade lite skit. Var väldans längesen vi sågs så det var trevligt :))

Åkte sedan hem, packade om väskan och begav mig mot stan igen, hoppade på 100 bussen mot Borås och hem till mammut, papput och sist men inte minst Babbis - han blev så glad när jag kom. Pussade mig så hela ansiktet vart stelt och sminket jag hade jobbat på åt han upp hahaha :)
Carro kom förbi på kaffe, en klippning och skitsnack och imorgon håller vi tummarna för finfint väder!

Vart en del golvhäng o slapp. Jag har vart på två prommisar med Nemo. Och nu är jag tröttare än tröttast.
Har bestämt mig för en lugn helg. Ingen alkohol. Det är lönehelg så den delen får andra sköta åt mig :)

Puss o kram på er alla fredagsmysare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0