[ Det löser sig ]

God kväll!
Sitter här med en armbåge lika svullen som mitt lår.
Har rullat negerbollar till tonerna av amon amarth och ska snart dra en film tillsammans med världens bästa vän.
Life is gooooooood.

Så lät de minsann inte imorse.
Men dagen blev genast bättre när jag fick ett samtal från min fantastiska handledare från arbetsförmedlingen. Hon är en klippa och har mer eller mindre ett jobb på gång åt mig.
Imorgon ska jag till läkarn för bedömning av min axel. Sen äre bara tuta o köra!

Vart i studion idag med. Där jag som vanligt lyckades sätta mig i en rolig sits.
Som vanligt är jag frispråkig, men med största ärlighet i orden så talade jag ju sanning och stog för min åsikt ;D
En sväng på stan och träffade malin o vilja. Vi gick runt en sväng.
Jag var inne på shock och blev kär i ett par byxor som kostar skjortan.
Blir när jag når nästa delmål ....

Annars?..
Lagade mat åt min torsk när hon kom hem. Jag hade redan käkat.
Vi har lyssnat på musik. Spanat på fiskar, småhandlat och rullat negerbollar.
Nu blir det film - En dag, tror de är en tjej-lip-film.

Haaaregotthej!


PERFEKT 25årspresent ;D


Kommentarer
Postat av: Torsken

Och du din lipsill ska kallas hårdrockare ;-)

Love you!

O tack för den goda salladen o sällskapet!! <3

2012-02-21 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0