[ Brutalt ärlig ]

Jag har inte alltid varit så som jag är nu.
Har haft spärrar och varit instängd som människa.
Men fan vad jag lärt mig.
Det tar bara tid och energi och gå och tänka på saker, analysera, när allt som krävs är att du öppnar käften och säger som det är.

Hur säger du till någon du har tyckt om att du numera har förbannat svårt för vederbörande?
Finns nog inget bra sätt. Säg som det är. Det finns ju en anledning.
Hårda ord men du har åtminstone varit ärlig.

Jag tror och hoppas att mina vänner känner att dom kan prata om allt med mig.
Jag är och vill vara lite som en öppen bok, jag har lärt mig av mina misstag och pratar gärna om det, vilket jag också tycker är bästa medicinen för att gå vidare. Nu är mitt förflutna inget issue för mig, utan jag blickar framåt.

Fråga bara, så svarar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0