[ Alla ❤ dag ]

Nu ska ett sanningens ord fram!
Såhär ligger det till om alla hjärtans dag förstår ni.
Det är en dag för butikerna ska få in en extra slant.
För de ensamma att känna sig ännu mer ensamma.
För de lyckliga att gotta sig i puttenuttig kärlek och överrösa varandra med presenter och uppskattning.

Personligen så känner jag såhär.
Vilken jävla bullshit! En dag med påtvingade känslor.
Nu tänker ni att jag är bitter bara för att jag är ensam. Men jag är inte ensam, jag har fantastiska vänner omkring mig som gör mig glad och som jag älskar och vet vart jag har.

Jag har aldrig firat alla hjärtans dag, inte ens när jag varit i ett förhållande.
Älskar jag någon gör jag det alla dagar på året :)


Kommentarer
Postat av: Torsken

Love you <3

Håller med dig till fullo!

2012-02-14 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0