[ 07:35 ]

Då hade jag snoosat i 20 minuter. De är förjävla skönt.
Men jävlar va trött jag var.
Ändå gick jag upp, satte igång mysik (mysmusik) drack te och bakade paj.



Fick besök av Caroline, Daniel, Alvin & Molly, fikade och myste :)
Åkte sedan till ikea för lunch.
Släppte av nycklar vid ericsson och svängde sedan mot Borås.





Väl hemma har jag pussats med Nemo, pratat med mamma och tittat på gamla kort med papput.
Promenad med nemo och inhandling av crawings.
Och nu ligger jag här, längtar efter sömn, men först en kvällsprommis med min lille gubbe.



BTW - kolla va sjukt vacker mamma jag har! Kul med gamla bilder :)



Kommentarer
Postat av: Torsken

Vilken underbart vacker bild på dig älskade Mörtis! <3

2012-02-17 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0