[ Week END ]

Har varit en annorlunda helg.
En helg i familjens tecken som jag såg fram emot.
Nu känner jag mig mätt på fulla familjehelger på ett tag. En familjemedlem i taget räcker fint för mig att träffa.

Tillbringat helgen i en husvagn. Det har varit halv storm och jag har haft in man i Kalmar.
I lördags sprang jag o ella på stan, fikade och shoppade lite.
Jag fick äntligen min klänning som jag kikat på så länge och jädrar va snygg ja tänker va i den!

Nu kommer lite bilder!


ellson posar med en juice, tjusig som alltid här på espressohouse i halmstad.



Nemo tältar under ellas klänning, aningen perverst om jag får säga de själv.


Nya modet : Fodrade flipflops


Snygg snyggare snyggast - min finaste babbas.


Och en jädrans massa pusskalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0