[ typiskt ? ]

Hallå! Ligger nerbäddad i min älsklings lastbil. Ikväll sätter jag mig på tåget mot göteborg. Fick precis veta här att vi får nycklarna till lägenheten imorgon. Hade jag vetat det så hade jag definitivt stannat för att se den ( nej jag har inte sett den än !) men nu har jag köpt mig en ej ombokningsbar biljett så jag får snällt vänta :-( Har haft supermysiga dagar som vanligt. I helgen bodde vi på pensionat torsken i saltsjöbaden. Jordgubbar i solnedgången och god mat och massa sömn och mys. Oerhört trevligt. Nu har jag några dagar i göteborg. . Ska packa inför flytten för när min älskling kommer och hämtar mig sen är de för att stanna. Känns bra att inte behöva räkna dagar på hur länge man får umgås och känna ångesten över när man ska kunna ses igen. De känns så jävla bra! I söndags var vi på ikea för att kika lite och hitta lite inspiration. Dock är inte mitt intresse för ikea alls vad de har varit. Blev positivt överraskad över en ny soffa dom fått in som var en riktig myssoffa. Och sen såklart den fina hemnesserien. Annars var de inte mycket vi lyfte på ögonbrynen åt. Nu är de bara och vila och mysa så mycket de bara går för ikväll rullar tåget hem till göteborg. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0