[ Rubbad sömn ]

God morgon, igen för mig.
Jag vaknade första gången redan kvar i fyra av att jag knappt kunde andas.
Jävla pollen tar verkligen livet av mig, jag klarar inte av detta!
Näsan är helt igenkorkad, det har satt sig på stämbanden och jag mår riktigt riktigt dåligt av det.
Trots piller, nässpray och ännu mer tabletter.
I Göteborg är det minsann inte samma problem som här i Borås.

Har nyss sovit en stund extra.
Har varit duktig att äntligen satt ut mina sommardäck på annons, ringt upp mitt gamla jobb, och sökt säljaren för G. Dock allt utan vidare resultat.
Helt sjukt hur vissa människor har en negativ energi och kan dra ner ens humör ytterligare.
Tur det finns helt fantastiska människor som peppar och drar humöret åt rätt håll istället.

Vi har onsdag idag redan, vart tar tiden vägen?
Igår var jag hos Linda, jag fick min utväxt fixad, och hon sin. Jag är back to basic i färg och har det som jag vill. På ett ungefär i alla fall.
Hon blev kopprig och tjusig.

Nu inväntar jag att lunchen ska ta slut för arbetande så jag kan nå dom igen. Handelsombudet och säljarn.
Måste få ett och annat gjort. En del samtal ska göras.
Kan faktiskt passa på att ringa comhem redan nu.

Min läkare ringde mig igår, hon meddelade att jag blir ytterligare sjukskriven tre veckor.
Jag vill jobba jobba jobba!

Hur som helst, lite lunch nu, sen dax för synundersökning. Glasögon är hög tid men varför måste det vara så dyrt!?

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: majsen

Hur gick det hos optikern? Hur var din syn?.. Haha dum fråga kanske med tanke på att vi testade din syn när jag satt med soppåse på huvudet.. ;)



Tänkte att om du vill kan jag försöka klura ut en rysligt bra annan idé istället för glasögon :D Som idén med sängen ;) För den idén gillade ju du... Nästan..



Just det, måste berätta! Va ju med nu när Oskar bada, då kom en bad-vakts-personal fram till mig och sa att det var en riktigt fin frisyr. Häftigt när det låg framåt. Riktigt snyggt! :) Så jag tänkte att jag kunde dela med mig utav komplimangen :D

2011-05-11 @ 21:39:25
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0