[ hjälp ? När hälsan slår tillbaka ]

God eftermiddag.
Snart dax för mat igen. inställd som en bomb på 4 timmar max mellan varven.
Lunchen var tidig och innehöll kycklingsallad på babyspenat, tomat,paprika,fetaost och gurka. Hade gjort en egen dressing på turkisk youghurt med parmesan och svartpeppar, kan rekommenderas starkt!

I övrigt är jag trött! Min axel har lagt av totalt idag, tack vare allt packande gissar jag. Har bara två lådor kvar som jag kan fylla och hoppas innerligt att detta räcker.

Får invänta min man på onsdag som får komma som räddaren i nöden och va stark flyttkarl och hjälpa mig att bära ner från vinden. Det blir att vila resten av dagen och fortsätta knapra mina värktabletter, detta var hemskt..
Den gör sig verkligen påmind när man minst behöver de...

Någon som har vägarna förbi? Kom och hjälp mig att packa och bär lite ..


Kommentarer
Postat av: majsen

Jag har kanske inte vägarna förbi, men jag kan tänka mig att komma ändå! :D Usch majsen... Kommer sakna dig ENORMT mycket!

2011-05-30 @ 16:34:05
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0