[ det blir aldrig som man tänkt sig ]

God morgon!
Vaknar upp i ännu en solig dag i borås.
Dagen är fullspeckat med massa roligt. Buisness and pleasure.
Det går faktiskt att mixa dom jävligt bra, och skoj blir det.

Idag ska jag träffa min majs och spendera större delen av dagen med henne.
Vi ska prommenera till knalleland för att köpa färg.
Ikväll ska jag till Linda för att få hjälp med att se något sådär anständig ut i mitt huvud, funkar inte med denna utväxten längre, det är inte riktigt jag.

Jag vet inte hur länge jag kommer att vara i borås nu, det stressar mig lite när jag vet att jag har en miljon saker att göra hemma i göteborg. Det är så mycket som ska fixas att jag blir helt tokig när jag tänker på det.
Men ska försöka att ta en dag i taget, och det blir liksom som det blir.

Mamma o pappa o Nemo ska åka till halmstad i helgen, vore helt underbart att vara där.
Samtidigt som något drar mig åt ett heeeeeeeeeeelt annat håll, till min älskling.
Vi får se vad läkarn säger på fredag.

Annars rullar det på. Igår var jag och fikade med ullis, som jag inte träffat på 2 år. Fick träffa hennes o johans lille son, Rasmus, Så jädra charmig så jag ville bara plocka ner honom i min väska o ta hem honom.
Sen var vi en sväng hos johanna, där hilma var i full gång med tandborstning när jag kom, sötunge!


I övrigt kan jag inte låta bli att smyglängta tillbaka lite till Kreta där dagarna var så lätta men samtidigt så långa.
Men att bara vakna, ibland av att frukosten stog på bordet, och sen kunna ligga ute o sola och läsa och bara ha de fantastiskt bra, och få umgås med min torsk hela dagarna. Jag hade de liksom bra.
Och kan inte rå för att jag förbannar att vi bor så satans långt ifrån varandra!
Det får liksom avsluta lite för tillfället. Tarsken sickenam!



Nu ska jag ut o fånga dagen, säga hejdå till mormor som är här, och gå ner till majsen :) Det kommer bli en fantastisk dag!
Puss o kärlek till alla mina nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0