[ Att flytta för kärleken ]

För ett tag sen hade jag turen att träffa min stora kärlek.
De som faktiskt inte tror på kärlek vid första ögonkastet kan jag bekräfta att det existerar.
Det tog inte lång tid innan jag hade bestämt mig, det är dig jag vill vara med.
Idag, imorgon och resten av mitt liv.




Jocke

Du är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar.
Personen som ger mig tiotusen fjärilar i magen varje gång vi ses efter vi varit ifrån varandra.
Den som får mig att tappa och vilja tappa kontrollen, just bara för jag vet att du står där.
Du är den som drog upp mig när jag var som sämst.
Du påpekar allt som är bra och allt som är dåligt med mig, men älskar mig för den jag är.
Du är personen som får mig att känna mig som den finaste i världen.

jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag kan inte annat än Älska dig ännu mer asså ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA DIG med stora bokstäver! du är underbar! love love love love!!

2011-05-15 @ 20:33:46
URL: http://mikiver.blogg.se/
Postat av: GammelGäddan

Oj, de va ingen dålig kärleksförklaring.. :) Grattis Mörten & Jocke :)

2011-05-15 @ 22:38:23
URL: http://lasttrain2nowhere.tumblr.com/
Postat av: majsen

Jag blir så oerhrt glad för din skull majsen!



För eran skull! Klart att jag är ledsen att du flyttar, men du finns ju kvar. Lite längre bort bara men vad gör väl det? Det finns tåg, telefon,data!

2011-05-15 @ 22:44:30
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0