[ vaknade upp ]

prick 09.
Hade fått ett gulligt sms av älskling inatt. självklart sov ja då.
Sällskapssjuk som jag är så delade jag 120 cm med mini-me.
Spenderade hela kvällen igår med att titta på vampire diarys och suga i oss smurfglass.
Precis som när vi var små.
Varvade med kaffe.

De senaste dagarna har ja varit krasslig. Sen i torsdags faktiskt.
Hostar, har ont i halsen o feber till o från. De hjälpte inte alls att jag brände mig i solen igår.
Sen har ja verkligen svårt att sova när jag inte har mitt hjärta nära mig.
Gillar inte alls att vara ifrån dig.

Idag är det måndag. Har tröttnat på mitt ohälsosamma liv på sista tiden och tänker börja med GI.
Prommenader när hostan lagt sig. Och komma igång igen. Känner mig lite som en luftballong :(

Frulle och kaffe nu. i eftermiddag ska jag träffa en barndomskompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0