[ shopping i skärholmen ]

Igår var en knepig dag.
Var uppe o bakade halva natten o inväntade en man som körde ett strandat band från Borås - uppsala.
Vaknade vid elva, och han sov fortfarande = sjuklig försovning!
Väckte o de blev ett jäkla ståhej, men de löste sig med en ledig dag för honom.

Vi slappade, åt frukost o tog de lugnt. Sen började ja prata om HM's sjukliga rea dom har på nätet, och babblade om shopping o saker som jag vill ha o behöver ( man kan få in lite till i min redan så fullproppade garderob ) .
Men att ja inte har pengar att lägga på kläder just nu.
Då flyger jocke upp ur soffan, går o hämtar min plånbok och säger: titta igen, tror de ligger shoppingpengar där i ..
Smälter glass i solsken? Mycket riktigt, där hade han planterat en bra shoppingsumma :)

Vi gjorde oss redo, åt lite lunch och åkte iväg till skärholmen. Där vi spenderade en massa timmar på shopping.
Jag blev dock bara ett par sandaler och ett linne rikare.
Jocke fick med sig ett par shorts och flipflops och en ny datastol hem.
Men en supermysig dag var de.

Kvällen myste vi ner oss i soffan och tittade på min låtsasfru med adam sandler och jennifer aniston. De var längesen ja skratta så tårarna sprutade! Men fan va så bra den va!

Idag är ha iväg o jobbar, solen kikar fram då o då men de blåser rätt bra.
Ska hänga in all tvätt och städa lite. Påbörja packningen för imorgon också.
Posta iväg lite sjukintyg.

Imorgon bär de av till halmstad där vi firar midsommar med mamma, pappa och Nemo .
Sen följer lille busen med oss hem, tur är väl det för det börjar synas på mig att jag mår bra .. hemmafrulivet med bakning och myskvällar sätter sig direkt på +sidan av vågen!
Ändring på detta!


Mitt hjärta alla dagar i veckan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0