[ @ lidköping ]

05.40 ringde klockan imorse och de kändes precis som om jag just somnat. Hoppade på tåget i södertälje som skulle ta mig till torsken i lidköping.

Att åka från strålande sol till ösande regn var sisådär humörshöjande, men att träffa min torsk, glad eller ej gör en alltid varm i hjärtat.

Sitter just nu och väntar på att hon ska komma hem. Jag roar mig med bloggar och kläder sålänge.
Har även bokat hemresebiljetten tills på söndag, jag o min man firar 3 månader.
På tisdag åker jag till göteborg.
Onsdag ska jag tattuera mig igen. Döskallar som klipper döskallar i en old school frisörstol. Detta kommer bli ballt! Är rätt nyfiken på hur patrik målat ..

På kvällen spelar Danko jones på liseberg och jag har försökt lura med min torsk. Thomas kommer rocka till dom, och säkert fler kända göteborgarvänner.

Ska bli spännande och se om man känner någon speciell känsla när man kommer ''hem'' till göteborg igen. För de är ju hemma för mig även om jag inte längre bor där. Älskar staden, människorna och livet.
Men förändring förnöjer och varje kväll när jag får krypa ner jämnte min älskade så är det värt det.

Snart har jag även min andra älskade hos mig. Min bebis :)

Nu ska jag fortsätta sällskapa till tvn tills torsken är hemma igen.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0