[ koll på läget ]

Har äntligen fått lite svar från försäkringskassan!
Så himla skönt att veta vad som händer och hur det går.

Dom väntar på löneuppgifter ifrån mitt jobb, vilket verkar dröja onödigt länge.
Sen kommer allt att komma retroaktivt, vilket kommer sitta som en smäck.

Jag har under tiden blivit förbannat jobbsugen och smygkikar på jobb.
Har en kontakt jag ska försöka jaga tag i och rådfråga om en kanske kommande karriär?
Har en idé i alla fall och det känns fint!

Gjort en god gärning idag med. Fått extremt mycket hjälp i handels av min gamla kund/ vän /handläggare i borås, sussie. Så jag överraskar henne på jobbet med en bukett blommor under dagen :)

Humöret steg oehört och jag känner att jag ska fira det med god mat till min man när han kommer hem.
För så mycket som man saknar honom när han är borta är heeeeeelt obeskrivligt!
Älskar dig så min fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0