[ jag suger! ]

Fan va kass ja vart på att uppdatera. En ynka uppdatering på facebook sen jag blev södertäljebo.
Sinnessjukt dåligt, skärpning på det!

Kan här med meddela att flytten gått bra, det var helt klart flytten ifrån helvetet. Har aldrig i mitt liv sett så mycket saker i en flytt, och att vi lyckats hålla allt utom ett ynka vinglas var ju helt otroligt!!!

Det har varit en kanonhelg! en långhelg med massa packning, men mitt i allt hade vi en ost och vinkväll. Som vanligt väldigt myspysigt :)

Idag var första morgonen som jag vaknade ensa här, vilket inte var så kul. Vaknade upp med världens mardröm och det liksom förstörde dagen lite ..

I övrigt har jag grejjat, tvättat, ordnat med elen, ringt handels, ringt försäkringskassan och jag HATAR dom jävlarna!!!!

Nu ska jag umgås lite med min handyman och se om vi ska hittepå något eller om vi bara ska slappa!
Sjukt gott väder btw!!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0