[ i väntan på min korv ]

Maten färdig, jag iordning, sängen bäddad och jag har stökat klart.
Nu väntar jag på min man ska anlända hem.
Och i väntan på det så tänkte jag visa hur vi bor.
Har inte kommit så långt ännu men här har ni det hitills :)





Välkommen in!

 Lilla hallen

 Lilla toaletten / gästtoan / tjejtoan ;)

 Badrummet med badkar !

 Sovrummet

 -¨¨-

 Gästrum / datarum / filmtittarrum

 Matplats

 Fantastisk utsikt !

 Kök. kocken ingick ;)

 Litet men funktionellt

 Vardagsrum

 Lilla tvn

 Balkongen - oasen

 Utsikt från balkongen

 Såhär bor vi, välkommen åter :)

Kommentarer
Postat av: majsen

Det va riktigt fint, å en sängplats till mig finns det ju också ;) Det kan inte bli mycket bättre!! Hahaha, även ifall jag föredrar en hylla i skafferiet eller mittimellan två fredar :D Jag ska nog överleva att sova i en säng också!



Kanske har du börjat sakna människorna nerifrån landet å vill ha besök snart? :D En inflyttningsfest eller kanske bara en "tack att du är min vän" träff.



Tänker på dig majsen, men jag litar på jocke att han tar hand om dig å viskar i ditt öra ibland att majsen minsann tycker om dig också :D

2011-06-14 @ 13:58:30
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0