[ changed plans ! ]

Vi är inne i den legendariska metaltown veckan. Min höjdpunkt på året.
Är ett barn glad på julafton så är det inte i närheten av va jag är på metaltown!
Gött väder, underbart folk, skön musik o en kall öl. Kan man annat än trivas då?

Nu var det ju som planerat att jag skulle ta tåget ner imorgon och sen skulle älsklingen komma på torsdag kväll. Men istället för att han ska åka ner själv då och jag nu så åker han med mig imorgon kväll efter han jobbat :)
Vi får gå på danko ihop, jag får sällskap hos tattuerarn och på barbarella och det blir en minisemester för baby.
Vi hoppas på strålande väder !! :)

Har gett mig på att färga mitt hår själv, det var evigheter sedan jag gjorde en färgning på mig själv. även om jag bara lägger utväxten och sidecuten så är de mäckigt.
Jag fick för mig att jag skulle bleka upp sidecute så att de röda blev mer intensivt, så sagt o gjort, i med blekning i cirkus en halvtimme, sköljde o sen la ja i rödaste rött o boostade med extra pigment och sen la ja svart i botten på resten. Och när jag sedan sköljde så vart de röda helt orange. slängde i en gång till men de vill bara inte bita.
Nu sitter jag med inpackningen från revlon och hoppas på att jag ska vara rödtott när jag sköljer nästa gång. Tredje gången gillt?!



Blir de inte som jag vill nu så får jag bli svartskalle rätt igenom, vet en som blir lycklig då ..

To be continued ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0