[ Bildbombar ]

 

God morgon alla! Sitter med min sista kopp kaffe och myser för mig själv i min fina lägenhet som jag har älskat så! Om två dagar är vi på plats i våran lägenhet i södertälje där vi ska börja bygga vårat hem och våran framtid.
Jag älskar tanken på vad som komma skall :)

Kaffe var det i alla fall, hur oändligt många koppar med oändligt många kompisar har inte druckits här? Jag tror att jag och amanda tar priset!

Men så när jag packade grejer igår så hittade jag dom här muggarna, två stycken som verkligen är supefina, med en liten text på insidan. Tror jag köpte dom på lagerhouse för en massa år sen?



I lördags var de ju som tidigare nämnt galej. och när man har tid och ork så kan man göra en riktig makeup, precis som när jag testade mitt nya från i.d som förövrigt är lika fantastiskt som alltid!

 ingen som kan tro ja vart utomlands i år..

På tal om i lördags då så blandade jag en supersangria, riktigt god!!


Dagen efter hade jag ett slitet gäng men jag var bannemej på topp, hata mig inte för bilderna ..



söta ni är era bakismonster! :)

Igår tog jag en pause i packandet.. Hade ett presentkort på lilla studion uppe i linné på naglar.
Det var galet längesedan jag gjorde naglar och man känner sig så fin.
Det var en tjej som heter jessika som gjorde dom på mig. Oerhört duktig!!




När jag var färdig där prommenerade jag linné,haga,brunnsparken. Haga är så fantastiskt! Där skulle man bo, i de smala kullerstensgatorna och den gammeldagsa känslan..
Jag hamnade som småningom inne i nordstan. In en sväng på lindex för att sukta efter min klänning som jag spanat på men varit för snål för att handla, och de lönade sig må ni tro! För där hängde den, 200 kr biliigare bara till mig, ett ex kvar och den satt som en smäck, så den fick följa med hem :)


Den är skitbra för den döljer precis vad som borde döljas just nu ..

Men duktig som jag är mitt i packandet ställde jag mig och gjorde en sallad som var helt gudomlig!


Såhär blir de mitt i packandet...
Önska mig ett stort lycka till i alla lådor. Klockan tolv ska jag agera mäklare och visa upp min stökiga lägenhet, sen har jag ytterligare en visning klockan halv ett.



Idag blir de en redig tripp, göteborg, packa,lasta greja, vidare mot halmstad för att våldgästa mamma o pappa o sova där, åka till kalmar imorgon bitti, packa, lasta, vänta!?, åka mot vårt nya hem, lasta,packa greja.

Hoppas axeln håller.
Önska mig lycka till !
Hörs när vi har nått vårat mål!
Puss o kram alla fina!


Kommentarer
Postat av: animals!

mmmmm. kaffe hos dig är det bästa. jag ser fram emot allt kaffe det ska drickas i södertälje, will be awesome! sen måste du självklart komma till götet och provbo med mig i vårat lilla kollektiv nån gång ibland också. gosh, I miss u! <3

2011-06-02 @ 00:21:41
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0