[ woke up feeling stiff ]

Vaknade och var så fruktansvärt stel i nacke och skuldra...
De här problemet med mitt skulderblad gör mig galen. Och gång på gång påminner jag mig om att strecha på jobbet, efter gymmet och innan jag lägger mig!!!
Jag behöver värme!
Min man säger att det inte är någon fara för mig att träna på detta så det är väl bara att lyssna på experten och köra på. Strecha och värma upp ordentligt så släpper det väl.
Massage någon?

Har tvätt idag 08.00 på min lediga dag. Det känns sådär kul. Men faktum är att det var inte så mycket som jag hade trott. Ska snart dit ner igen och byta ut och hänga upp. Hatar det. Och när det ska in i lådorna. JAG HAR INTE PLATS!

Har föressten lämnat tillbaka jeansjackan.. Den var felmärkt och såg ut som den var gjort för en barbie och inte en heffaklump.

Jag var på core igår. Det la sig en kille på mattan jämte mig och stirrade på mig. Men efter en stunds tränande och svettandes så gav han upp och gick. jag har aldrig känt mig så snygg!

Plockade ut mitt löshår igår och saknar det redan. Men recovery of my hair is well needed.

Dagen till ära fortsätter i städ och hälsans tecken.
Tvätten blir nog klar lite senare.
Ska luncha med linus, om jag hinner... chalmers 12.00 är mitt mål...tveksamt. men hey optimistiskt!
Prommenera i stan och få tiden bokat till mitt projekt.
Träningen halv fem. Sen kommer jag vara svinhungrig. Så jag har självklart förberett en matlåda.

Ska besöka chilli idag. Dom hade superfina ljuslyktor som jag blev kär i. Sen är jag på ständig jakt efter ett skoställ.. Önska mig lycka till.
Ajustte... om nån är påväg mot ikea så hojta till. Det är två lampor á 595:- med dimmer som jag ska ha till mina fönster! Vill ha de vårfint hemma nu! Massa färg!
Indiska senare idag it is! Älskar vårens nyheter därifrån!

Nej, nu blir det tvätten.
Puss!



Ibland önskar jag att jag kunde bli anorektisk så jag kunde käka mig till formen jag ville ha, bara för en gång kunna känna hur det känns att få äta vad man vill utan att behöva tänka på att inte kunna få på mig mina jeans sen. Damn you ämnesomsättning!

Kommentarer
Postat av: majsen

Jag behöver värme = jag kan packa ner dig? :D Ifall det hade varit möjligt att frakta människor i resväskan så hade jag inte tvekat! Tror dock att det är ganska kallt och dåligt med luft så det skulle resultera i en död ifall vi testade å det vill jag inte. Vi kan låta personer vi inte tycker om få äran att testa innan oss. Dock är problemet att det skulle inte vara så superhäftigt iaf de överlevde, då måste man ju spendera en hel resa med dem?! :/ Kluven.



Usch, majs.... Jag saknar dig! Men snart ser jag dig igen, men jag vill se dig NU!!! Btw, nästa gång vi ses är du ju en tatto rikare :) Ska bli spännande!

2011-02-02 @ 07:49:34
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0