[ Underbart ]

Klev just av crostrainern efter 45 svettiga minuter med underbar musik!
har gjort det till en vana.
Häromdagen tog jag ett pass på 1.5 timme.
Och jag gjorde en dryg timme inatt också.. snacka om man sover gott!!!

ska bara se till att hålla detta också. Får ta mig till gymmet så fort jag vaknar för detta :)
'
Igår var en supermyskvällm med tezzan o lena. jag fick ett superfint halsband om dom specialbeställt till mig :) ska visa det sen. Nu ska jag käka frukost och duscha.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Torsken

Du är så duktig Mörtis <3

2011-02-19 @ 17:15:20
Postat av: majsen

Du majsen, vad kostar ett par converse i sverige? Så vi vet med prutning å sådär, vad som är rimligt att betala här :)

2011-02-19 @ 18:10:01
URL: http://mlundqviist.blogg.se/
Postat av: marie

Okej då vet vi :D Vet du vilken storlek du har så vi vet att vi prutar på rätt ;) Vore knasigt att komma hem med 2 storlekar för små/stora liksom... Sen det finns ju olika utföranden... Sådana som har tjockare sula å sådana som är tunnare.. Vet inte ifall det är kill/tjej modell men det kanske du vet? Kan ta ett kort ikväll och skicka över.. Vilken färg gäller det isf? :) haha miljoner frågor!!



Massa kramar

2011-02-20 @ 11:49:58
URL: http://mlundqviist.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej!

just nu har jag två tävlingar igång på bloggen!

en tävling där du får vara modell för en dag, bli coachad av en modell samt behålla alla dina bilder på en cdskiva!

den andra tävlingen tävlar du om att få vinna en valfri snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du är intresserad är det bara att kika bloggeN:)



ha en fin dag!

2011-02-20 @ 12:00:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0