[ Sunday night live ]

God kväll!
Sitter och smygtittar på big brother - vilken jävla skit!
Har lovat mig själv att jag tänker IIIINTE bli beroende av detta.
Finns inget som slår mitt paradise hotel danmark. mohhahaha!
Nä nu får jag ge mig.

Något som jag verkligen har kommit igång med, det är min motion!
mellan 2 - 3 timmar om dagen är jag igång.
Känns ofantligt bra!
Men jag saknar gymmet, när jag väl kommer igång så händer det här.

Just de, jag har inte uppdaterat er om vad som faktiskt händer med mig.
Jag har som tidigare nämnt ingen känsel i min höger hand, detta har spridit sig uppåt och har nu ingen känsel i underarmen över huvudtaget. Detta är fruktansvärt frustrerande och skulle inte önska min värsta fiende detta!
Jag har fortsatt med mina painkillers, men dom hjälper inte längre.
Därför var jag till läkarn i torsdags igen. fick träffa en helt ny läkare som undersökte mina reflexer och konstaterade att jag är helt skev i kroppen.
Hon skickar mig på röntgen, som jag ska till imorgon.
Och om det är som resten av läkarna tror så är det en nerv som ligger i kläm o är det så, så handlar det om operation.
För att frigöra nervern.
Det är nästan så att jag hoppas att det är så, så jag kan få tillbaka min känsel. börja röra mig ordentligt och få börja sova!

Annars va händer?
Spenderade hela min lördag med min farmor. Gick hela vägen dit, nästan en mil!
Vi lagade mat, spelade spel och såg på film och pratade hur länge som helst!

Idag har jag besökt min kusin och hennes goa familj. Nemo lekte med alvin och dom gömde bollar.
De var supermysigt och vi satt o pratade i flera timmar och drack oändligt många koppar kaffe :)

Snart väntar en dusch, sen hopp i säng för imorgon är det jag som ställer klockan!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Torsken

Jag håller verkligen tummarna för dig i morn hunnybunny!!! Love you! <3

2011-02-27 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0