[ omhändertagen ]

Eftersom att jag har svårt för rörelser för tillfället så blev jag hitlurad, till borås.
Syrran skulle hem igår och mamma o pappa kom för att hämta henne.
Och eftersom jag har ont och är sjukskriven så tyckte dom att jag kan likaväl ligga där och vara dålig som hemma ensam och vara dålig. Här kan jag iaf få hjälp.

mamma har redan ordnat med ett möte hos en sjukgymnast. Det äger rum på torsdag och inte en dag för sent.
har redigt ont och kommer ligga nerbäddad med piller och vatten och cambridgedrinkar tills dess.

förstår inte varför jag fortsätter att ha sån otur som jag har.
har varit borta extremt mycket den sista tiden och det är inget som jag vill. jag trivs fantastiskt bra på mitt jobb och har aldrig haft det bättre, så det känns så fruktansvärt dumt att hela tiden behöva vara borta.
Kan däremot inte riktigt rå för att det blir som det blir, det är bara så himla typiskt.

Finns inget värre än att ringa och behöva säga att jag ska vara hemma med 80% av min lön utan att ens behöva jobba för det.

Hur som helst, så gör jag allt för att försöka återhämta mig och bli bra, så fort jag bara kan.
Längtar efter att bli frisk och fullt återställd.
Längtar efter att kunna få sova en hel natt utan att vakna och ha ont, behöva gå omkring för att få någorlunda känsel i min arm, och vänta på att tabletterna värkar och bedövar smärtnerven i hjärnan...

Längtar..

Kommentarer
Postat av: Malin

Din stackare!!! Ett litet tips bara nu när du äter mycket smärtstillande och troligtvis starka är att äta riktig mat, kan vara slitsamt för magen med starka mediciner =) pöss

2011-02-07 @ 15:39:58
URL: http://malinpsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0