[ Morrn' ]



Morrn!
Mig hittar ni i soffan sen cirkus två timmar tillbaka.
Har funderingar på en prommis för jag blev sjukt sugen på att köpa mig tulpaner i massa härliga färger!
Hade jag orkat, hade jag tagit mig en tripp till frölunda torg. Men jag orkar verkligen inte åka. Dessutom känner jag för att röra på mig, så jag tror det blir en prommis till ica focus,korsvägen.

Dagen till ära kommer bestå av städning. Dax för dammsugning, bäddning,diska och se om jag kan få en tvättid.
Handla ska jag också göra.

Men nu tror jag att jag ska njuta av att det är söndag, och sova en stund till.
Ha en fantastisk söndag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-21 @ 09:12:25
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0